vrijdag 5 november 2010

Prachige herfst

Wat een prachtige seizoen !

Een schitterende dag, het waait en de temperatuur is aangenaam. Samen met mijn 2 kinderen, Jayden (6) en Damian (4) ging ik naar het park. Aangekomen bij het park, rennen we naar binnen en het eerste wat we deden was een hand vol bladeren pakken en de lucht in gooien, die door de wind meters verderop werden geblazen. Alledrie met een smile tot achter onze oren, genoten we. Wat is de natuur toch mooi, en valt er veel te zien in de herfst. Zo hier en daar keken we en vroegen de jongens aan mama, wat is dit en wat is dat (bepaalde planten, paddestoelen etc). Als een soort boswachter liep ik met mijn kinderen en vertelde ik zover ik wist wat over de natuur. Ik had een kan met warme chocolade mee en koekjes, die we heerlijk gingen benuttigen halverwege onze route. De schotse hooglanders liepen braaf te grazen in de weide, waar van één van hen ons een stukje achtervolgde. Die achtervolging tot grote ongenoegen van mij, want ik kreeg de zenuwen. Enfin, de kinderen hadden allebei een tasje mee en zo verzamelde ze wat spullen uit de natuur. Thuis aangekomen zijn ze aan de slag gegaan en hebben ze een kunstwerkje gemaakt van bladeren e.d ..

Het was fijn en voor herhaling vatbaar

Wij houden van de herfst !

X Jolanda en de twee boefjes

1 opmerking: