zondag 12 december 2010

Plan Jeugd

Beste mensen,

Wat mij al een tijdje bezig houdt is dat ik graag een plan wil maken. Een plan voor de  jeugd.  Met de naam "Plan Jeugd"

Het is de bedoeling om jongeren in de leeftijd van 10 t/m 16 jaar bij elkaar te brengen en iets met en voor elkaar te doen. Denk aan jongeren uit Jeugdzorg, allochtonen jongeren, jongeren met een handicap, jongeren van gescheiden ouders en jongeren uit een normale gezins-situatie etc. 

In wat voor situatie je ook zit: We zijn allemaal mens!

De bedoeling om met en voor elkaar iets te doen is om meer begrip voor elkaar te krijgen.

"Ze zijn allemaal anders maar niets minder"

Iets te organiseren, dat ze op hun manier wat kunnen laten zien. Denk aan een groepje dat op theatraal manier iets laat zien, een gedicht, een dans, zingen etc.

Er wordt vaak wel wat georganiseerd,  om onder andere meer begrip te krijgen.  Maar dat is dan een groep alleen. Alleen Jeugdzorg, of alleen Gehandicapten jongeren.

Het lijkt mij schitterend met elkaar wat te doen.

Dit is iets wat mij al heel lang op het hart ligt. 

Natuurlijk kan ik dit nooit alleen regelen, daar heb ik hulp voor nodig.

Maar ik hoor graag jullie mening,  laat het gerust weten ....

Jullie kunnen mij volgen op twitter op www.twitter.com/jolanda2704

Lieve groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Erg goed en leuk initiatief. Zelf ben ik niet in staat om iets te doen in de organisatie, maar ik steun het van harte. Leuk, om zo verschillende groepen met elkaar in contact te laten komen. Dan zien ze ook hoe het bij andere groepen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen